Schoolkosten

Schoolkosten vanaf schooljaar 2019/2020 via WIS Collect


Per 1 augustus 2019 stapt Lentiz onderwijsgroep voor de facturatie van de schoolkosten en (vrijwillige) ouderbijdrage over naar een andere partij. De facturen vanaf schooljaar 2019/2020 ontvangt u dan voortaan via WIS Collect. Alle kosten tot en met schooljaar 2018/2019 worden nog wel door onze huidige partij, iDEALnet afgehandeld.

 

Via WIS Collect bieden wij de schoolkosten digitaal aan u aan. Daarvoor is het belangrijk dat uw juiste e-mailadres bij ons bekend is. Wij verzoeken u dan ook om uw e-mailadres in SOMtoday te controleren en zo nodig aan te passen. U kunt de facturen direct per iDeal betalen en desgewenst kiezen voor betalen in termijnen. Vanaf 1 augustus 2019 is het niet meer mogelijk om contant te betalen op school.

 

Heeft u nog niet alle schoolkosten en (vrijwillige) ouderbijdragen voor schooljaar 2018/2019 voldaan? Dan verzoeken wij u dit alsnog tijdig te doen. Dit voorkomt dat u in het nieuwe schooljaar nog herinneringen en aanmaningen ontvangt van iDEALnet.

 

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de schooladministratie via 010-4357000.

 

Betalen via iDEALnet tot 31 juli 2019


Wij zijn een samenwerking aangegaan met Stichting iDEALnet. Dit is een gratis online-dienst waarmee u onder andere op een gemakkelijke en veilige manier via de schoolwebsite aan school kunt betalen voor bijvoorbeeld de ouderbijdragen, excursies, schoolreizen, schoolbenodigdheden etc. U hebt op uw persoonlijke ouder-/gezinspagina een handig overzicht van afgenomen producten en diensten en uitgevoerde betalingen. 


Verzoek betaling schoolkosten via uw persoonlijke pagina 

Wij vragen u de schoolkosten ten behoeve van uw kind(eren) via de link naar iDEALnet op de schoolwebsite te voldoen, omdat wij al uw betalingen via iDEALnet.nl administreren.

 

 

Ga naar iDealnet.nl

Klik onder de iDEALnet inlogbox op ‘Eerste keer iDEALnet’ en vul de onderstaande gegevens in.


Schoolcode: GVP121

Leerlingnummer: Het leerlingnummer van uw kind

Geboortedatum: dd-mm-jjj

E-mailadres: door u zelf in te geven. U krijgt een bevestigingsmail met uw inloggegevens op dit mailadres.



Betalen via iDEALnet.

Wanneer u bent ingelogd ziet u schoolkosten klaarstaan onder ‘Mijn rekening’. Deze kunt u afrekenen via iDEAL, automatische incasso of overschrijving door op ‘Nu afrekenen’ te klikken en de genoemde kosten aan te vinken. Wenst u via automatische incasso (evt. in termijnen) te betalen vul dan eerst het machtigingsformulier in bij ‘Mijn machtiging’ om van deze betaalwijze gebruik te kunnen maken bij het afrekenen.



Helpdesk voor ouders voor het gebruik van iDEALnet.nl:

Mocht u vragen hebben over het gebruik van iDEALnet.nl kijk dan naar de meest gestelde vragen en antwoorden op de site www.idealnet.nl/helpdesk. Staat uw vraag hier niet bij stel deze dan via het contactformulier of bel naar het servicenummer: 085-2734900. Hebt u inhoudelijke vragen naar aanleiding van dit bericht dan kunt u contact opnemen met de schooladministratie via e-mail: groenvanprinsterer@lentiz.nl of op telefoonnummer 010-4357000 van de school.

Hieronder vindt u een informatiefolder over iDEALnet: 


PDF-bestandiDEALnet uitlegfolder