Cursus & Consult

Social Selling

Verkopen is aan verandering onderhevig. Klantbezoeken en verkoopgesprekken alleen zijn niet meer voldoende. Online is er heel veel mogelijk om je bedrijf en je producten te positioneren.

Deze 3-daagse cursus neemt je mee in de wereld van de sociale media maar dan gericht op het behalen van commerciële resultaten voor je eigen bedrijf. En het werken aan rendement op basis van de onbegrensde mogelijkheden die de sociale kanalen ons bieden. De cursus is bedoeld voor medewerkers die zich direct of indirect bezighouden met de marketing en verkoop binnen de glastuinbouw.

Een goede start in social selling maak je door eerst een duidelijk doel te stellen. Dit doel kan bijvoorbeeld zijn:

  • je persoonlijke, professionele merk versterken (professional branding)
  • bijhouden van relevante trends en ontwikkelingen (marktonderzoek)
  • het vinden van de juiste contactpersonen (netwerk van prospects en klanten)
  • opbouwen en versterken van relaties (relatiebeheer)

Social Selling

Starten met deze cursus?

Data en inschrijven

Inhoud

  • welke mogelijkheden biedt de digitale wereld ons?
  • opzetten juiste profielen en/of pagina’s op o.a; Twitter, Facebook en LinkedIn
  • hoe maak je gebruik van beschikbare tools?
  • hoe zet je een effectieve strategie op rond Social Selling?
  • hoe maak je de sociale kanalen beheersbaar?
  • waar en hoe vind je relevante content?
  • hoe ontwikkel je een digitaal verkoop concept?
  • hoe ga je om met negatieve publiciteit?

Voorkennis

Geen

Kosten

€ 445,- excl. 21% btw

 

Cursusduur

3 dagdelen