MBO Oostland

Ons schoolprofiel

Lentiz | MBO Oostland is gevestigd in een modern nieuw gebouw aan de rand van Bleiswijk. Het gebouw biedt onderdak aan zo’n 700 vmbo-leerlingen en mbo-studenten. Door de kleinschaligheid kennen wij iedereen bij naam. Binnen het gebouw zijn alle voorzieningen aanwezig die modern en inspirerend onderwijs mogelijk maken. Ook maken we veel gebruik van onze buitenruimte om praktische vaardigheden te oefenen. De vele samenwerkingsverbanden met bedrijven en instellingen in de omgeving maken het mogelijk om altijd volledig up-to-date te zijn.

Kom kennismaken!

Ben je benieuwd naar onze school en de opleidingen die wij aanbieden? Kom dan langs op een van onze open dagen, of meld je aan voor proefstuderen. Zo kun je de sfeer proeven en zelf bepalen of onze school bij jou past!

Open dagen