Leveranciersinformatie

Lentiz werkt dagelijks met een groot aantal leveranciers. Je leest hier meer over hoe je leverancier kunt worden en welke voorwaarden wij daarbij stellen.

Leverancier worden van Lentiz
Onze afdeling Huisvesting & Facilitair voert alle (Europese) aanbestedingen uit en is tevens de trekker voor inkopen Lentiz breed. Wil jij ook leverancier worden? Neem dan contact op: Bel 010-4349925 of stuur een e-mail naar info@lentiz.nl. Je kunt alleen producten en diensten leveren en factureren als je de Algemene Inkoopvoorwaarden van Lentiz accepteert.

Tenderned en Negomatrix
We publiceren onze opdrachten via Tenderned of Negomatrix, de site voor Nationale en Europese aanbestedingen.

Goederen afleveren?
Op de locaties van Lentiz kun je als leverancier goederen afleveren. Vermeld altijd de naam van de locatie en afdeling en/of naam waarvoor ze bestemd zijn.

Facturen sturen en betalen
Heb je een product of dienst geleverd aan Lentiz en wil je een factuur sturen? Voor een vlotte en correcte betaling is het belangrijk dat je de factuur op de juiste manier naar ons stuurt.

Digitale facturen
We ontvangen jouw factuur graag per e-mail via facturen@lentiz.nl. Vermeld in je mail ook altijd de naam van jouw contactpersoon en de juiste Lentiz locatie en afdeling.

Factureren per post
Bij uitzondering kun je de factuur per post toesturen naar:

Stichting Lentiz onderwijsgroep
Locatie of Schoolnaam, naam contactpersoon/afdeling
Postbus 3040
3130 CA Vlaardingen

Betalingstermijn

Lentiz houdt zich aan een betalingstermijn van 30 dagen.

Andere gegevens
  • IBAN: NL05 ABNA 048.42.97.317
  • BIC: ABNANL2A
  • Het BTW-nummer van Lentiz is NL 814364433B015240
  • Het KvK-nummer van Stichting Lentiz onderwijsgroep is 41 14 6390

Contact
Onze Financiële Administratie kan je meer vertellen over factureren en de afhandeling van jouw factuur. Heb je vragen? Stuur je factuur dan niet zomaar opnieuw! Neem eerst even contact op en vraag naar de Financiële Administratie of gebruik het contactformulier.