Klik op een tabblad om snel met ons in contact te komen
Adres bovenbouw West
Geuzenplein 1
3132 AB Vlaardingen
Telefoon
📞 010 – 434 85 55
Ziekmeldingen bovenbouw West
Neem voor 9:00 uur contact op met 📞 010 – 445 31 02
E-mail receptie:
receptie@geuzencollege.nl
(ziekmeldingen kunnen niet per e-mail)
Adres onderbouw West
Ary Koplaan 3C
3132 AA Vlaardingen
Telefoon
📞 010 – 445 31 28
Ziekmeldingen onderbouw West
Neem voor 9:00 uur contact op met 📞 010 – 445 31 28
Adres onderbouw Holy
W. de Zwijgerlaan 230
3136 AX Vlaardingen
Telefoon
📞 010 – 474 27 50
Ziekmeldingen onderbouw Holy
Neem voor 9:00 uur contact op met 📞 010 – 474 27 50
In contact met de school..
Het Geuzencollege wil contact met ouders zo prettig en soepel mogelijk laten verlopen. Daarom hanteren we korte en directe communicatielijnen, met zo min mogelijk schakels.
Op een persoonlijke en betrokken school mag contact niet ingewikkeld zijn. Daarom houden we het graag simpel, dat werkt wel zo prettig. Dan is het handig om bij voorbaat te weten wie je precies moet benaderen. Bij wie je met je vraag of klacht terecht kunt, is van een paar factoren afhankelijk.
Vragen
Probeer eerst de vraag zo helder mogelijk te formuleren. Ga dan zelf na wie jouw vraag het best kan beantwoorden. Contact tussen leerling en docent of mentor is vaak de eenvoudigste route, dus probeer je zoon of dochter te stimuleren de vraag te stellen. Uiteraard kun je ook zelf met de mentor of de betrokken vakdocent contact opnemen. In het laatste geval gelden een paar regels:
– Eenvoudige vragen kun je het best per e-mail stellen, de docent geeft doorgaans binnen een paar werkdagen antwoord.
– Ook bij een dringende vraag werkt een e-mail het best, met daarbij het verzoek om even opgebeld te worden. Het is fijn als je daarin alvast vermeld waar het precies om gaat, en een telefoonnummer achterlaat.
De mentor, personeelsleden en ouderraad hebben elk hun eigen e-mailadres. Deze adressen zijn ook eenvoudig op te vragen bij de schooladministratie.
Klacht
Het kan altijd voorkomen dat je een klacht wilt indienen, ook wij maken soms fouten. We proberen dat zo snel en goed mogelijk op te lossen, het liefst zonder een officiële klachtenprocedure. Bij klachten vormt de mentor de eerste contactpersoon. Deze zal het een en ander voor je uitzoeken en neemt doorgaans binnen een week contact op. In de meeste gevallen zorgt de mentor voor een goede afhandeling.
Bij ingewikkelde zaken, als de beoordeling lastig is, zal de mentor contact opnemen met de kernteamleider of teamleider. Mocht deze de klacht niet kunnen oplossen, dan volgt doorgaans een gesprek met de directeur. Voor de formele procedure verwijzen we je graag door naar de klachtenregeling van de Lentiz Onderwijsgroep.
Idee
Ouders zijn van harte welkom om mee te denken over ons onderwijs! Heb je een idee of suggestie om bepaalde zaken te verbeteren, op wat voor manier dan ook, neem dan vooral contact met ons op. Dat kan het best via de mentor of (kern)teamleider, deze kan je idee of suggestie op de agenda zetten. Sowieso stellen we alle feedback op prijs, zowel positief als negatief.
Wat je vraag, klacht of idee ook is, we gaan er mee aan de slag!