Revius MAVO

Onze school

Wij zijn een school voor mavo onderwijs met een modern en eigentijds programma waar de leerlingen een diploma kunnen halen met meerwaarde. Wij willen onze leerlingen díé plek laten ontdekken waar voor hem of haar kennen, kunnen, lol en ontwikkeling samenkomt. Waar zij in hun element zijn. Dit doen we met uitdagend onderwijs waarbij we onze blik niet alleen op onze directe omgeving richten, maar ook verder naar buiten, naar de regio, naar Europa en de rest van de wereld. We bieden onze leerlingen de mogelijkheid om kennis op te doen en toekomstvaardigheden te ontwikkelen en zichzelf daarin te ontdekken. Onze leerlingen leren hiermee verantwoordelijkheid voor zichzelf, de directe omgeving en de wereld te nemen.

Lees meer over ons schoolprofiel, de organisatie en vijf speerpunten door op de links aan de rechterkant te klikken.