Reviuslyceum

Voorlichting en open dag

Heb je al zin om naar het voortgezet onderwijs te gaan? En lijkt onze school jou leuk? Kom gerust met ons kennismaken tijdens onze voorlichting en/of open dag. Je bent van harte welkom!

Lesjesmiddag

De datum van de volgende lesjesmiddag wordt hier zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Vraag jouw juf of meester of ze jou en de rest van je klas al heeft opgegeven!

Open dag

Wil je sfeer proeven op onze school en zien wat er allemaal mogelijk is? Kom dan kijken op onze open dag.

• Nog niet bekend

Voorlichting

Voorlichting voor ouders van leerlingen van groep 8

Ouders van leerlingen in groep 8 zijn van harte welkom op de voorlichtingsavond (datum nog niet bekend). Maar niet alleen zijn de ouders welkom, ook de leerlingen uit groep 7/8 zijn van welkom om onze school op een spannende manier te leren kennen.

U kunt zich voor deze avond aanmelden
  • Nog niet bekend

Scholenmarkt in de Polderpoort Vlaardingen

Wij ontmoeten jou en je ouders graag op de scholenmarkt in de Polderpoort. Wij vertellen je meer over onze school, ons onderwijs, onze docenten en onze leerlingen.

• Datum nog niet bekend

Wil je je inschrijven voor het Reviuslyceum?

Lees alles over aanmelding en toelatingsprocedure.