Aanmelden voor een persoonlijke rondleiding tijdens onze open dag

Persoonlijke rondleidingen

Een traditionele open dag zit er, gezien de huidige omstandigheden, helaas niet in. Gelukkig mogen we wel rondleidingen door de school organiseren. We mogen per leerling 1 ouder/verzorger ontvangen.

U kunt zich hiervoor samen met uw zoon/dochter/pupil aanmelden via het aanmeldformulier hieronder.

Tijdens de rondleidingen van een half uur nemen we de leerlingen mee langs de verschillende lokalen. Hier ontmoeten zij een aantal van onze docenten. Natuurlijk is er dan ook gelegenheid voor het stellen van vragen.

De begeleidende ouder vangen we op in de aula. In de aula zijn leerlingen, iemand van het ondersteuningsteam, docenten en directieleden aanwezig waaraan u als ouder vragen kunt stellen.

Het bezoek aan de school duurt 30 minuten.

Wat als...

We gaan ervan uit dat we jullie mogen ontvangen in de school. Mocht dit als gevolg van eventueel aangepaste maatregelen toch niet mogelijk blijken, dan ontvangt u op maandag 31 januari via de mail een uitnodiging voor een digitale rondleiding. Dit is ook de reden dat we vragen naar uw e-mailadres.

Liever geen rondleiding?

Als u niet wil of kunt deelnemen aan een van de rondleidingen op school, dan kunt u dit aangeven in het aanmeldformulier. Wij zullen dan telefonisch contact opnemen en samen met u op zoek gaan naar een andere manier of ander moment om kennis te maken met de school.

Aanmeldformulier

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.